معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 238469
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

 

محمدصادق مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس درخصوص تاثير اجراي طرح انتزاع در صنايع تبديلي گفت: زماني كه از يك پيكره اندامي را جدا مي‌كنيم، بزرگ‌ترين ظلم را به آن اندام كرده‌ايم كه نمونه آن جدا شدن صنايع تبديلي از چرخه صنعت و تجارت است.

وي با بيان اين‌كه اندام خارج‌شده رشد ميرايي خواهد داشت، به سرنوشت تلخ چاي اشاره كرد و گفت: بهتر است نمايندگاني كه با اجراي طرح انتزاع موافقت كرده‌اند، مذاكره‌اي با نمايندگان استان گيلان سال‌هاي قبل داشته باشند تا از تجربه پيوستن چاي به وزارت جهاد كشاورزي آگاه شوند.

وي ادامه داد: با جدا شدن موضوع چاي از وزارت بازرگاني سابق و پيوستن آن به وزارت جهاد كشاورزي، چاي تبديل به معضلي براي كشور شد. اين در حالي است كه پيش از اين و قبل از پيوستن به اين وزارتخانه مشكلي از لحاظ توليد و واردات اين محصول وجود نداشت و توليدكننده و واردكننده به راحتي و بدون تداخل، كار خود را انجام مي‌دادند.

قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در تشريح مخالفت دولت با اجراي اين طرح گفت: دولت معتقد است صنعتي كه رو به رشد بوده و افزايش صادرات، كاهش واردات و اتكايي بيشتر به توليدات داخلي دارد را نبايد متوقف كرد و به سمت قهقرا برد.

منبع: خبرگزاري فارس