معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 240642
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

عضو شوراي عالي حوزه علميه، تكيه بر توليد ملي را علاوه بر استقلال اقتصادي و وابستگي كشور، موجب پايداري مبارزه و مقاومت در برابر استكبار عنوان كرد.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري با اشاره به نام گذاري سال 1391 به سال «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» از سوي مقام معظم رهبري، اظهار  داشت: مسائل اقتصادي و عدم وابستگي به ساير كشورها، يكي از مهم ترين مسائل كشورهاي مختلف جهان مي باشد.
وي افزود: اگر كشوري از نظر اقتصادي به خودكفايي رسيد و به توليدات ملي خود تكيه كرد، مي تواند در عرصه هاي مختلف در عرصه بين الملل حرفي براي گفتن داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به رويكرد جديد استكبار در برابر ايران، مبني بر تحريم اقتصادي ايران اسلامي، براي به زانو درآوردن اين كشور، اظهار داشت: بر اساس تدبيري كه رهبر معظم انقلاب، در نابودي اين دسيسه دشمن داشتند، با نام گذاري سال گذشته، به عنوان سال جهاد اقتصادي، خواستند كه مردم و مسئولان را نسبت به اين توطئه دشمن توجه بيشتري بدهند.
وي ادامه داد: ممكن است كه ايران اسلامي در عرصه سياسي، تدبير و سخني براي گفتن داشته باشد، ولي اين مسئله، نياز به پشتيباني دارد؛ به اين معني كه اگر مردم از نظر امور زندگي و مسائل معيشتي و ساير توليدات، به ديگران وابسته باشند، نمي توانند تا آخر كار مبازره و مقابله با استكبار ايستادگي نمايند.
آيت الله حسيني بوشهري تأكيد كرد: تكيه بر توليد ملي، علاوه بر استقلال اقتصادي و وابستگي كمتر به كشورهاي مختلف، موجب استقلال فرهنگي و سياسي نيز مي شود و مبارزه و مقاومت در برابر استكبار را پايدار مي نمايد.
عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه با بيان اين كه انقلاب اسلامي و مردم ايران تا كنون توانسته اند با جديت در برابر تمامي دسيسه هاي و تهاجمات فرهنگي دشمن بايستند و استقلال فكري و عملي خود را در اين عرصه حفظ كنند، ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران، در عرصه سياسي، بر خلاف بسياري از كشورها كه وابسته به بلوك شرق و بلوك غرب هستند، داراي استقلال مي باشد و بر اساس مباني سياسي خود عمل نموده است.
توجه به كيفيت توليدات داخلي
امام جمعه قم با تأكيد بر اين كه براي داشتن استقلال در عرصه سياسي و...، بايد مردم را به استفاده از توليد ملي تشويق كرد، اذعان داشت: البته توليدكنندگان نيز بايد در كنار تقويت كمّي توليدات خود براي پاسخگويي به نيازهاي داخلي، بايد از نظر كيفي نيز خود را تقويت نمايند.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: محصولاتي كه در داخل توليد مي شود، از نظر كيفيت، بايد به گونه اي باشد كه توان رقابت با اجناس خارجي را داشته باشد.
عضو جامعه مدرسين حوزه با دعوت از سرمايه گذاران براي حضور بيشتر در عرصه توليد، اظهار داشت: سرمايه داران به جاي اينكه سرمايه خود را در بخش هاي غير توليدي و حتي در كشورهاي ديگر به كار ببرند، مي توانند در بخش توليد سرمايه گذاري كرده و جامعه را براي رسيدن به خودكفايي ملي حمايت كنند.

منبع: hawzah.net


دسته ها : كلام بزرگان
1391/5/5 13:30