معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 239175
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

طرح اينترنت ارزان توسط شركت مخابرات اصفهان از مهرماه امسال همزمان با بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر استان اجرا خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روابط عمومي شركت مخابرات استان اصفهان اعلام كرده است كه اين طرح براي كاربران اينترنت دايل آپ در شهرها و روستاها و با هدف افزايش ضريب نفوذ اينترنت و گسترش فرهنگ استفاده از خدمات الكترونيكي اجرا مي‌شود.

 

معاون نگهداري و بهره برداري شركت مخابرات استان اصفهان گفت: در اين طرح، كاربران با تماس با هر يك از شماره‌هاي تلفن اينترنت هوشمند كه با 972 آغاز مي‌شود مي‌توانند به طور نامحدود از شبكه اينترنت به صورت dial up استفاده كنند.

 

اسماعيل قرباني با اشاره به اينكه طرح اينترنت ارزان با همكاري سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان اصفهان و براي نخستين بار در كشور اجرا مي‌شود، افزود: كاربران اينترنت در اين طرح فقط دو هزار تومان مي‌پردازند كه در قبض تلفن ثابت آن‌ها اعمال مي‌شود.

 

وي توضيح داد: در اين طرح هزينه شارژ ماهانه با برقراري نخستين تماس با يكي از شماره‌هاي 972 براي كاربران لحاظ مي‌شود.

 

معاون نگهداري و بهره برداري شركت مخابرات استان اصفهان ادامه داد: لذا مشترك مي‌تواند از چند دقيقه تا چند ساعت به مقدار نامحدود از شبكه اينترنت به صورت دايل آپ و با پرداخت فقط دو هزار تومان استفاده كند.

 

قرباني تصريح كرد: اگر هزينه استفاده كاربر از اينترنت بيشتر از مقدار شارژ ماهانه شود شركت مخابرات مابه‌التفاوت ان را به شركت ISP مربوطه پرداخت مي‌كند.

 

وي با اشاره به اينكه هزينه استفاده از اينترنت دايل آپ هم اكنون چهار تومان براي هر دقيقه است، خاطرنشان كرد: با اجراي طرح اينترنت ارزان و افزايش واگذاري پورت‌هاي اينترنت پرسرعت ADSL ، استان اصفهان در وضعيت بسيار مطلوبي از نظر گسترش استفاده از خدمات الكترونيكي و فضاي مجازي قرار خواهد گرفت.

منبع: ايسنا