معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 239170
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

 

آرمان خالقي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با اشاره به برنامه‌ريزي انجام شده براي پرداخت 10 ميليارد دلار تسهيلات از محل صندوق توسعه ملي بابت سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي، اظهار داشت: از اين رقم 8 هزار ميليارد تومان به صورت تسهيلات ريالي در اختيار واحدهاي توليدي قرار خواهد گرفت.

وي با بيان اينكه اطلاع رساني به واحدهاي صنعتي براي برخورداري از اين تسهيلات ريالي در هفته جاري آغاز خواهد شد، تصريح كرد: بر اين اساس از واحدهاي توليدي خواسته مي‌شود تا ميزان نياز خود به منابع مالي را از طريق سازمان صنايع استانها و يا سايت بهين‌ياب به وزارت صنعت اعلام كنند تا درخواست آنها بررسي شود.

عضو كارگروه حمايت از توليد با اشاره به اولويت‌بندي واحدهاي صنعتي براي دريافت تسهيلات سرمايه در گردش، گفت: سقف پرداخت اين تسهيلات براي هر واحد صنعتي 5 ميليارد تومان تعيين شده و اين تسهيلات عمدتاً به واحدهاي كوچك و متوسط اختصاص خواهد يافت.

وي افزود: درخواست صنعتگران براي دريافت تسهيلات سرمايه در گردش توسط كميته‌اي بررسي مي‌شود و اين كميته، درخواستها را بر اساس اولويت‌بندي به بانك‌هاي عامل طرف قرارداد صندوق توسعه ملي ارائه خواهد كرد.

به گفته خالقي، بانك عامل نيز پس از بررسي درخواستها و دريافت مدارك نسبت به پرداخت تسهيلات اقدام خواهد كرد.

منبع: خبرگزاري فارس