معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 238468
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

 

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، صمد آقايي در جشنواره ملي ايران خلاق با بيان اينكه تاكنون تعاريف بسياري از خلاقيت مطرح شده است، اظهار داشت: هيچ‌گاه نمي توان از مقوله خلاقيت، تعريف دقيقي داشت و در اين شرايط پيچيده، تعريف عملي از آن در جشنواره ايران خلاق بر اساس برخي شاخص ها ارائه شده و سازمانها و مديران خلاق بر اساس آن رتبه بندي مي شوند.

وي افزود: دراين جشنواره داوري‌ها بر اساس عملكرد سازمانها صورت گرفته و تنديس‌ها به سازمان هاي پيشرو در ارائه ايده هاي خلاقانه تعلق مي‌گيرد و سعي شده تا تنديس فروشي نشود.

وي تصريح كرد: در اين جشنواره سازمانهاي شركت كننده شامل هر شخصيت حقوقي اعم از دولتي، نيمه دولتي و خصوصي فعال در زمينه هاي صنعتي،خدماتي و ورزشي است كه در سه گروه سازمان هاي نوپاي كمتر از دو سال سابقه، سازمان هاي در حال رشد بين دو تا پنج سال سابقه و سازمان هاي رشد يافته با بيش از پنج سال سابقه تقسيم‌بندي مي شوند.

آقايي افزود: سازمان خلاق و نوآور شخصيت حقوقي است كه علاوه بر توليد محصول جديد و به كارگيري روش هاي نوين در ورود به بازارهاي جديد، بستر سازماني خود را طوري طراحي كند كه تمام كاركنان در همه سطوح بتوانند ايده‌هاي خلاقانه خود را به طور عملي محقق كنند.

دبير علمي جشنواره ايران خلاق اظهار داشت: در سطح مديران نيز افرادي در سطح ارشد و مياني حضور دارند كه علاوه بر توانايي تفكرو رفتار خلاقانه، صاحب ايده هاي نوين باشند و تلاش موثر و كارساز جهت استقرار و نهادينه كردن بستر مناسب براي جذب افراد كارآفرين در سازمان خود فراهم كرده باشند.

وي ادامه داد: در اين جشنواره 32 شاخص در حوزه بسترسازي سازمانها و 20 شاخص در حوزه دستاوردهاي سازمان ها تعيين شده كه براساس آن، سازمانهاي موفق شناسايي و معرفي خواهند شد.

وي تصريح كرد: در بخش مديران نيز 50 شاخص در حوزه مدير خلاق تعيين شده است.

آقايي گفت: در اين جشنواره سه نشان طلايي،نقره و برنز در دو سطح مديران و سازمانهاي خلاق اختصاص خواهد يافت.

منبع: خبرگزاري فارس