معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 239666
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

رويترز به نقل از وزارت دارايي ژاپن اعلام كرد واردات نفت اين كشور از ايران در ژوئن سال جاري با افزايش قابل توجه ۶۰ درصدي نسبت به ماه قبل از آن به بيش از 170 هزار بشكه در روز رسيد.
 
 به گزارش گروه اقتصاد بين الملل فارس وزارت دارايي ژاپن اعلام كرد واردات نفت اين كشور از ايران در ماه ژوئن با رشد قابل توجه 60 درصدي نسبت به ماه قبل از آن مواجه شد.

بر اساس اين گزارش ژاپن در ماه ژوئن روزانه 170 هزار بشكه نفت از ايران وارد كرد. اين كشور در ماه مي 106 هزار بشكه در روز نفت از ايران وارد كرده بود.

تحريم هاي نفتي غرب عليه ايران از اول جولاي آغاز شد و دولت ژاپن براي فراهم آوردن امكان واردات نفت از ايران پوشش بيمه اي محموله هاي نفتي ايران را راسا برعهده گرفته است. انتظار مي رود واردات نفت اين كشور از ايران در ماه هاي آينده با افزايش بيش از پيش مواجه شود.

به گزارش رويترز در عين حال واردت نفت ژاپن از ايران در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال قبل 33.9 درصد كاهش داشته است.

خريد نفت ژاپن از ايران در شش ماهه ابتدايي سال 2012 نيز مجموعا 227 هزار و 573 بشكه در روز بوده كه 33.4 درصد كمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

ارزش واردات نفت ژاپن از ايران در شش ماهه ابتدايي امسال با 26.8 درصد كاهش به 380.1 ميليارد ين (4.83 ميليارد دلار) رسيده است.

اين گزارش حاكي است، در ماه ژوئن ارزش واردات نفت ژاپن از ايران با 31.2 درصد افت نسبت به سال گذشته، به 47.3 ميليارد ين رسيده است.

منبع: رجانيوز