معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 239654
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي
موفقيت شبكه خدمات پس از فروش گروه سايپا

مدير امور نمايندگي‌ها و مناطق سايپايدك اعلام كرد: شبكه فروش و خدمات پس از فروش گروه سايپا با استقبال از طرح‌هاي تحولي سايپايدك و پرداختن به كسب و كارهاي جديد، كارنامه درخشاني از خو بر جا گذاشته‌اند.

  به گزارش پايگاه اطلاع رساني «عصرخودرو» ، عباس رباني گفت: ما در يك سال گذشته موفق شديم در حوزه فروش مقام اول رضايت مشتري و در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتي رتبه ممتاز را دريافت كنيم.
 
وي در ادامه با اشاره به خدمات نوين ارائه شده از سوي سايپايدك، افزود: گروه خودروسازي سايپا از حدود يك سال پيش تمام خدمات پس از فروش محصولات خود را در يك بسته خدمت تحت عنوان كارت نارنجي تجميع كرده است كه در آن نيازهاي فعلي و آينده مشتريان محصولات سايپا پيش‌بيني شده و تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار گرفته است.
 
مدير امور نمايندگي‌ها و مناطق سايپايدك از طرح تمديد گارانتي به عنوان يك خدمت جديد تحت پوشش كارت نارنجي ياد كرد و در توضيح اين خدمت جديد گفت: در طرح تمديد گارانتي، مشترياني كه مدت گارانتي محصولات آنها رو به اتمام است مي‌توانند با پرداخت هزينه مناسبي خودروي خود را به مدت يك سال ديگر يا 20 هزار كيلومتر پيمايش، گارانتي كنند.
 
رباني افزود: در حال حاضر خدمات مختلفي از جمله گارانتي بدنه، ارائه خدمات در محل مشتري، سرويس‌هاي دوره‌اي رايگان پوشش كارت نارنجي به دارندگان محصولات سايپا ارائه مي‌شود.
 
وي همچنين درباره طرح گارانتي بدنه كارت نارنجي اظهار داشت: در گارانتي بدنه در قالب كارت نارنجي هيچ گونه محدوديتي در تعداد تصادفات وجود ندارد و به طور كلي براي دارندگان كارت نارنجي در صورت تصادف، تمام هزينه‌هاي تعمير و تعويض قطعات رايگان خواهد بود، ضمن‌ آنكه در كارت نارنجي علاوه بر گارانتي بدنه، دو خدمت سرويس رايگان و ارائه خدمات سرويس در محل مشتري نيز ارائه مي‌شود.
 
مدير امور نمايندگي‌ها و مناطق سايپايدك در ادامه به معرفي خدمتي ديگر ازگروه خودروسازي سايپا پرداخت و گفت: گروه سايپا در جهت افزايش رضايت مشتريان خود اقدام به طراحي و اجراي جايگزيني خودروهاي كار كرده با محصولات نو سايپا نموده است. در اين طرح با توجه به گستردگي شبكه نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش در سطح كشور، تعدادي از نمايندگي‌هاي منتخب سايپا نسبت به ارائه خدمات جايگزيني فعاليت مي‌نمايند تا با ايجاد مراكز تخصصي مشاوره و خريد و فروش خودروهاي دست دوم در جهت افزايش رضايت مشتريان وفادار سايپا اقدام نمايند.
 
وي گفت: خودروهاي دست دوم خريداري شده از مشتريان پس از بازديد فني و شناسايي نيازهاي تعميراتي خودرو، در تعميرگاه‌هاي مجاز سايپايدك مورد بهسازي قرار گرفته و پس از آن خودروهاي بهسازي شده مشمول گارانتي و ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهندگرفت.
منبع: رجانيوز