معرفي وبلاگ
حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی
دسته
آرشيو
آمار وبلاگ
تعداد بازديد : 239654
تعداد نوشته ها : 140
تعداد نظرات : 11




چاپ اين صفحه  حمايت از توليد ملي

حمايت از توليد ملي کار و سرمايه ايراني

 حمايت از توليد ملي
Made In Iran

ما مي توانيم

حمايت از توليدات با كيفيت

Rss
ويرايش قالب
حمايت از توليد ملي

سرعت پيشرفت هسته‌اي ايران زيادتر از تصور است

 روزنامه صهيونيستي هاآرتص به نقل از يك ديپلمات ناشناس مدعي شده است كه آنچه برنامه هسته‌اي نظامي ايران خوانده است، با سرعتي بيش از آنكه تصور مي‌شد در حال پيشرفت است.

به گزارش فارس، هاآرتص در گزارشي كه به نظر نوعي فضاسازي در مسير اعمال فشار بر جمهوري اسلامي ايران مي‌رسد، به نقل از ديپلماتي كه خواسته نامش فاش نشود نوشته است كه ايران پيشرفت‌هاي بيشتري را در توسعه قطعات مربوط به برنامه هسته‌اي نظامي خود به دست آورده و اين پيشرفت بيش از آن چيزي است كه غرب فكر آن را مي‌كرد.

اين ديپلمات غربي كه ظاهرا اجازه نداشته در خصوص مقولات اطلاعاتي سخن بگويد اما سخن گفته است، مي‌گويد كه ايالات متحده، بريتانيا، فرانسه، آلمان و اسرائيل در خصوص اين ارزيابي جديد با يكديگر موافق‌اند. 5 طرف مذكور، محور اصلي اعمال فشار بر جمهوري اسلامي ايران بر سر برنامه هسته‌اي به حساب مي‌آيند كه برخي كشورهاي عربي منطقه نيز از گفتمان آنها پيروي مي‌كنند.

منبع اطلاعاتي اسرارآميز هاآرتص مدعي شده است كه ارزيابي فوق‌الذكر در فوريه و پس از آن آغاز شد كه ايران از دسترسي بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به سايت پارچين ممانعت كرد. ماه گذشته روزنامه انگليسي ديلي‌تلگراف نيز مدعي شده بود كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران مجموعه‌اي از 60 دانشمند هسته‌اي را در منطقه لويزان در نزديكي تهران گرد هم آورده تا بر روي برنامه هسته‌اي ايران كار كنند. البته منبع خبر ديلي‌تلگراف نيز در نوع خود جالب بوده است: "سازمان مجاهدين خلق"!

هاآرتص سپس فراموش نكرده تا به يافته‌هاي ماهواره‌اي انديشكده آمريكايي علم و امنيت بين‌المللي اشاره كند كه بر اساس برخي تصاوير ادعا كرده بود كه ايران در حال توليد سلاح هسته‌اي در پارچين است، سپس اعلام كرد كه ايران در حال پاك‌سازي پارچين است و چندي پيش هم تصريح كرد كه پاك‌سازي تمام شده است!

رسانه‌هاي صهيونيستي و رسانه‌هاي جريان غالب غرب هر از گاهي با انتشار دروغ‌هاي گوبلزي در خصوص برنامه هسته‌اي ايران، سعي در بسترسازي براي اعمال فشار بيشتر بر ايران دارد.

دروغ گوبلزي، شيوه‌اي منتسب به "پاول ژوزف گوبلز"، وزير تبليغات رژيم آلمان نازي در جنگ دوم جهاني است كه بر اساس آن، دروغ هرچه بزرگ‌تر باشد، حيرت بيشتري ايجاد كرده و باور آن ساده‌تر مي‌شود.

منبع: رجانيوز